Online Personeelshandboek

Een Online Personeelshandboek zorgt voor transparantie, duidelijkheid en structuur. Met het Online Personeelshandboek is het eenvoudig om alle medewerkers tijdig en adequaat te informeren over de inrichting van de organisatie en over de geldende arbeidsvoorwaarden. Medewerkers willen graag weten waar ze aan toe zijn, en stellen vragen zoals:

• hoe zit de organisatie in elkaar?
• wie doet wat?
• zijn er flexibele werktijden?
• wanneer en hoe mag je thuiswerken?
• wat moet je doen als je ziek bent?
• welke veiligheidsprotocollen moet ik volgen?

De informatie in het Personeelshandboek is afkomstig uit bronnen als de cao, wet- en regelgeving, en branchespecifieke informatie. Een professioneel redactieteam verzorgt actuele updates. Per e-mail en in het handboek zelf wordt u op de hoogte gehouden van relevante wijzigingen. U bepaalt zelf welke informatie u in uw eigen Personeelshandboek wilt opnemen.
Het Online Personeelshandboek is veilig opgeslagen in de ‘cloud’ en is 24 uur per dag toegankelijk voor alle medewerkers met een (via u verleende) toegangscode via smartphone, laptop, tablet of computer. Het enige dat nodig is, is een internetverbinding.

Ik kom graag langs voor een gratis toelichting en demonstratie!

Meer weten? Neem contact op.

Ga terug naar algemene informatie over Personeelshandboek.